
Trading in the Zone. Tajemství úspěchu na burzovních trzích 2. vydání
DOUGLAS MARK
Není skladem
Cena s DPH
296
Kč
(Běžně 329 Kč)
- brožovaná
- 186 stran
- Rok vydání
- 2019
- Nakladatelství
- Impossible, s.r.o.
- ISBN
- 978-80-87673-33-1
- EAN
- 9788087673331
Býčí trh v akciích znamenal i býčí trh publikací, zabývajících se tím, jak na akciích vydělat. Tradingová scéna byla zahlcena nápady - některé byly dobré a jiné špatné, některé byly originální a jiné pouze vykrádaly předchozí práce. Občas se ale stane, že určitý spisovatel přijde s něčím, co ho vydělí z davu, s něčím výjimečným. Jedním z takových spisovatelů je Mark Douglas. Jeho kniha Trading in the Zone představuje roky výzkumu a rozjímání - celoživotní dílo, které je pro nás, profesionální obchodníky, klenotem. Trading in the Zone je hloubkovou studií výzev, kterým se musíme postavit, rozhodneme-li se začít s obchodováním.
Pro začátečníka představuje jedinou výzvu, zjistit, jak vydělat peníze. Jakmile takový začátečník zjistí, že tipy, rady brokerů a další způsoby, jak ospravedlnit nákup či prodej nefungují vždycky, pochopí, že si buď musí koupit nějakou obchodní strategii, nebo ji sám vyvinout. Potom už by snad obchodování mělo být jednoduché, ne? Stačí se držet pravidel a peníze vám samy spadnou do klína. V tomto bodě, ne-li dříve, začátečník zjistí, že obchodování může být velmi snadno extrémně frustrující. Tato zkušenost vede k tomu, že statisticky 95% obchodníků přijde o všechny peníze během prvního roku obchodování. S akciemi je to podobné - analytici poukazují na to, že většina obchodníků s akciemi selhává i v provedení jednoduchého scénáře nakoupení a podržení investice.
Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti je obchodnická mysl zcela odlišná od všeho, s čím se setkáváme v běžném životě. A právě tato kniha vás naučí obchodnickou mysl vytrénovat.
Pro začátečníka představuje jedinou výzvu, zjistit, jak vydělat peníze. Jakmile takový začátečník zjistí, že tipy, rady brokerů a další způsoby, jak ospravedlnit nákup či prodej nefungují vždycky, pochopí, že si buď musí koupit nějakou obchodní strategii, nebo ji sám vyvinout. Potom už by snad obchodování mělo být jednoduché, ne? Stačí se držet pravidel a peníze vám samy spadnou do klína. V tomto bodě, ne-li dříve, začátečník zjistí, že obchodování může být velmi snadno extrémně frustrující. Tato zkušenost vede k tomu, že statisticky 95% obchodníků přijde o všechny peníze během prvního roku obchodování. S akciemi je to podobné - analytici poukazují na to, že většina obchodníků s akciemi selhává i v provedení jednoduchého scénáře nakoupení a podržení investice.
Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti je obchodnická mysl zcela odlišná od všeho, s čím se setkáváme v běžném životě. A právě tato kniha vás naučí obchodnickou mysl vytrénovat.
Související
-
Wolters Kluwer
Zadávání veřejných zakázek. Vybrané aspekty a instituty
Běžně
570 Kč513 KčSkladem