Přeskočit na hlavní obsah

Spotřební imaginace státního socialismu Reklama v Československu 1948—1989

Běžně 1 399,00  1 259,00  vč. DPH
Skladem
 ks

Autoři

ISBN

978-80-7470-449-9

EAN

9788074704499

Nakladatelství

Akropolis

Rok vydání

2023

Vazba

Vázaná

Počet stran

504

Rozměry

321 x 235 x 48 mm

Hmotnost

1974 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Loading...

Nahrávání

Error

Vyhledává se...