Přeskočit na hlavní obsah

Marketingová komunikace a public relations

Běžně 220,00  198,00  vč. DPH
Není skladem

Informovat o naskladnění

Autor

ISBN

978-80-246-5578-9

EAN

9788024655789

Nakladatelství

Karolinum

Rok vydání

2023

Vazba

Brožovaná

Počet stran

118

Rozměry

205 x 133 x 11 mm

Hmotnost

166 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Loading...

Nahrávání

Error

Vyhledává se...