Manuál Copywritingu
Autor
ISBN | 978-80-271-2585-2 |
---|---|
EAN | 9788027125852 |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2019 |
Počet stran | 160 |
Vazba | Brožovaná |
Rozměry | 207 x 145 x 9 mm |
Hmotnost | 192 g |
Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl. Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
