
Josef Sudek Reklama
LAHODA VOJTĚCH
- Rok vydání
- 2008
- Nakladatelství
- Torst
- ISBN
- 978-80-7215-353-4
- EAN
- 9788072153534
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Související
-
Karolinum
Sociální fotografie - O fotografii a sociálních médiích
Běžně
250 Kč225 KčSkladem
-
Kant
Praha - retrospektiva / Prague - a Retrospective 1977 - 2019
Běžně
450 Kč405 KčSkladem