Ekonomie náboženství a náboženství v postkomunistické Evropě
Autor
ISBN | 978-80-210-9118-4 |
---|---|
EAN | 9788021091184 |
Nakladatelství | Masarykova univerzita Brno |
Rok vydání | 2019 |
Počet stran | 158 |
Vazba | Brožovaná |
Rozměry | 241 x 162 x 11 mm |
Hmotnost | 322 g |
Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
„Českému čtenáři se prostřednictvím této knihy otevírají nové obzory a troufám si říct, že text by měl být povinnou četbou nejen každého ekonoma, který se zabývá ekonomií veřejného a neziskového sektoru, ale i těch, kdo pochybují o možnostech ekonomie vyrovnat se s tak abstraktními a složitými fenomény, jakými jsou víra a náboženství. Po přečtení knihy bude patrně většina čtenářů souhlasit s jedním ze závěrečných autorových výroků: … současný svět, jakkoli se to z české perspektivy může zdát podivné, je svět náboženský a není ravděpodobné, že by se tato skutečnost v blízké budoucnosti změnila. Zkoumání náboženství je proto minimálně stejně relevantní jako v minulosti a s ohledem na ztrátu osobní zkušenosti s důležitostí náboženství v naší společnosti možná ještě více. Podotýkám, že autor k tomuto zkoumání minimálně v českém kontextu svou knihou výrazně přispěl.“ Doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D. (z recenzního posudku)
